پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

عروسکهای نازم پرنیا و پانیا

تولد مامان سولماز

1391/9/26 22:28
نویسنده : مامان سولماز
433 بازدید
اشتراک گذاری

٢٤آذر تولد من بود وبه دنبال اون قدردانی های پرنیا  نسبت به من شروع شد از جمله وقایعی که از قبل براتون تعریف کردم تا وقایغی که به روایت تصویر به شما نشان خواهم داد.

پرنیای مامان با نقاشی این روز رو به من تبریک گفت :

در ادامه شب از طرف پدر داودی به رستوران دعوت شدیم تا شادی خودمون رو تکمیل کنیم

وبعد از اون هم با کیکهایی که خریده بودیم رفتیم خونه مادر اینها تا شادیمون رو با اونها هم تقسیم کنیم

راستی یادم رفت که ما موزیک زنده هم داشتیم

به هر حال شب خوبی بود واز همه کسانیکه تو این شب قشنگ برای شاد شدن ما تلاش کردند ممنونم و تولد خواهرگلم رو هم تبریک می گم واز همینجا می بوسمش بغلماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

عمه نرگس
25 آذر 91 1:42
تولدت مبارک عزیزم .. بهترین هارو برات آرزو میکنم .. همینطور تولد ساناز جون رو ..
مانی محیا
25 آذر 91 11:25
آخی تازه فهمیدم تولد مامانهای دوقلو بوده. مبارک باشه عزیزم
عمه نرگس
26 آذر 91 0:14
نقاشیهات تو حـــــــــــــــــــــــــلقم ..
کاکل زری یا نازپری
26 آذر 91 22:51
گلم تولدت مبارک انشاالله سایه مهرت همیشه بالا سر بچه های گلت باشه و سال دیگه با گل دختر دومت جشنتون کامل تر بشه راستی کیکتونم خیلی قشنگ بود
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
27 آذر 91 10:51
وای عزیزم تولدت مبارک خیلی جالبه ..منم تولدم 23 آذره ...یعنی فقط یکروز با هم تفاوت داریم