پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

عروسکهای نازم پرنیا و پانیا

مسابقه

1391/9/12 20:45
نویسنده : مامان سولماز
457 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه :

باز هم یک مسابقه دیگه ،که پرنیای مامان از طرف عمه اش تواون شرکت داده شده والان تا ٥شنبه ما فرصت تبلیغات داریم از تمامی دوستای گلم می خوام که یک سری به این آدرس بزنید http://ninimod.niniweblog.com/ودر صورت تمایل به دخترم با کد٠٠٣٣رای بدید پیشاپیش از لطفتون سپاسگذارم

 قلبماچماچقلب

ماچراستی این هم تشکر پرنیا خانم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان کوثری
13 آذر 91 0:30
سلام عزیزم ممنونم که اومدین پیشمون ریحانی شرکت داده شده دیگه فقط میتونید اگر دوست دارین عکس دیگه ای بگذارید تا عکس رو عوض کنم دوباره که نمیشه کد دیگه ای بهش اختصاص داد ........خودتون هم میتونید بهش رای بدین و خوب کاری کردین براش تبلیغ کردین ممنونم از شما وعمه عزیزش
مامان کوثری
13 آذر 91 0:31
راستی عزیزم من گرافیستم ولی به مد و فشن هم خیلی علاقه دارم مخصوصا واسه بچه ها
کاکل زری یا ناز پری
13 آذر 91 10:13
من دیشب رای مو به پرنیا جون دادم انشالله برنده بشه
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
15 آذر 91 10:21
من به پرنیا جون رای دادم
مامان یکتا
16 آذر 91 8:09
سلام عزیزم من هم به عروسک زیبا رای دادم
معین دلاور(جزیره قشم)
19 آذر 91 17:33
سلام آبجی جونم،تازه با وبلاگت آشنا شد واقعا وبلاگت محشره/زنده و پایدار باشید