پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 20 روز سن داره

عروسکهای نازم پرنیا و پانیا

درخواست پرنیا از مامان سولماز

1391/9/14 11:48
نویسنده : مامان سولماز
1,245 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از روزها پرنیا به من گفت مامانی می شه منو عروس درست کنی واز من عکس بگیری من که شاخها ازتعجب در اومده بود وهمیشه منتظر شکار چنین لحظاتی بودم باتمام وجود درخواستش رو پذیرفتم واز ترس اینکه نظرش عوض نشد به سرعت وارد عمل شدم که نتیجه اش این تصاویری است که دارید مشاهده می کنید.راستی می تونید تو ادامه مطلب بقیشو نگاه کنید

 

ادامه مطلب یادتون نره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

کاکل زری یا ناز پری
11 آذر 91 10:23
واااای چه عروس خوشملییییییییی
عمه نرگس
11 آذر 91 18:47
ضعــــــــــــــــــــــــــــــــــــف کردم آخه نکنید این کارارو بامن .. ایشالله یه روز عروسی خودت عزیز دلم ..
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
13 آذر 91 11:03
چه عروس نازی خدا براتون نگهش داره