پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 23 روز سن داره

عروسکهای نازم پرنیا و پانیا

خاطره

1390/11/12 14:45
نویسنده : مامان سولماز
424 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

مهد کودک پرنیا اعلام کرده بود که می خواد عکس آتلیه از بچه ها بگیره وما می تونیم براشون لباس بیاریم

بعدظهر همون روز من چون دخترم رو می شناختم سعی کردم آمادگیهای لازم برای همکاری کردن  پرنیا با مسئولین مرتبط را انجام دهم .

ابتدا به حمام رفتیم وبعد آن یک سشوار حسابی مدل آرایشگاهی زدیم بعد هم چقدر تمرین عکس در ژستهای مختلف را تست کردیم در همین راستا هم دائم به دخترم گوشزد کردیم که نکنه دخترم گریه کنی وعکس نگیر ی و اون هم با خنده می گفت :من به خاله ها اول سلام می کنم و عکس می گیرم ومن با خوشحالی تمام از این که دخترم چقدر راحت با این موضوع که از نظر من سخت گرفته شده بود کنار اومده به کارهای روزمره ام پرداختم.

واما....

روز موعود که فرا رسید من طی یک تماس تلفنی به خاله بهاره یاد آورشدم که حتما گردنبد پرنیارو فراموش نکنه اما جونم براتون بگه که چند دقیقه دیگه خاله بهاره زنگ زد خوشحال شدم فکر کردم که می خواد بپرسه که موهاشو چطور ببنده اما ،نه می خواست بگه که پرنیا نمی خواد ازش عکس بگیرن وامکان اینکه مادرا هم برای کمک بخوان برن نیست و........

بعد از اتمام شیفت کاری دنبال پرنیا رفتم با خوشحالی تمام وقتی منو دید دوید طرفم و من با ناراحتی تمام ازش پرسیدم پرنیا ،پرنیااااااااااااااااااااااا ،مامانی چرا عکس نگرفتی اون با اعتماد به نفس تمام  بلافاصله گفت :مامانی من تولدم که بود دوتا عکس گرفته بودم  ،منو می گی اینجوری شدم گریهآخمنتظر حالا تولد پرنیا ٨ماه قبل بوده هاااااااااااااااااااا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان پارسا
12 بهمن 90 11:16
آخرش چی شد پرنیا عکس رو گرفت یا نه
مامان پارسا
12 بهمن 90 11:34
خیلی باحال بود خوشم اومد از اعتماد به نفس پرنیا.
مامان محیا
12 بهمن 90 12:08
خوشبحال خودم که اصلا نخواستم ازش عکس بگیرن. سری پیش با 6 تا ژست ازش عکس گرفتن..خوشم میاد پرنیا ضد حال خوبی بهت رفت..لابداین شریهاش به عمه نرگسی رفته... عاشق خودشو عمه نرگسی اش هستم..حالا تو روهم یه کاریت میکنم...
عمه نرگس
12 بهمن 90 13:15
عمه نرگس
12 بهمن 90 14:54
ایشالا تو هفته دیگه حتما میایم.امشبم داود نیست.. مرسی
عمه نرگس
12 بهمن 90 14:55
این نظرا تایید نشده نشون میده درستشون کن
فاطمه و محمدحسین
12 بهمن 90 23:25
سلام دوست عزیز شما از اینکه دوفرزند داریدراضی هستید؟ بله بسیار زیاد به نظر من اینکه بگیم یه بچه کافیه خودخواهی چون بچه مون رو از داشتن خواهر و برادر محروم می کنیم فقط به این خاطر که می گیم بزرگ کردن بچه از همه لحاظ سخته غافل از اینکه بدترین چیز تو این دنیا تنهایی و ما داریم اونو به فرزندمون هدیه می کنیم اتفاقا به نظر من یا بچه نیاریم یا حداقل 3 تا بچه به هر حال تربیت بچه یکی یه دونه هم برای پدر و مادر سخته هم برا خود بچه من و همسرم تصمیم به داشتن فرزند دوم گرفتیم و همه ما را از این کار منع می کنند ولی ما به این صحبتها توجهی نمی کنیم به نظر من بهترین کار رو می کنید فقط بهترین تفاوت سن 3-5 ساله کمتر باشه امکان داره به مادر و بچه اول ضرر برسه بیشتر باشه امکان داره بچه اول نپذیره
مامان امیرناز
14 بهمن 90 13:04
سلام عزیزم تعجب کردم اخه دخترا عاشق عکس گرفتنن ایشالا عکس عروسی بگیره این دختره نازیش ما هم بیاین