پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

عروسکهای نازم پرنیا و پانیا

درد دل با همه مامانا

1390/5/15 12:22
نویسنده : مامان سولماز
363 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

با وجودی که خیلی کارم رو(پرستاری )دوست دارم خیلی وقتها احساس می کنم که در مورد وقت گذاشتن برای دخترم دارم کوتاهی می کنم .که خیلی وقتها این مشغله ذهنی ام شده .گاهی با خودم می گم فرزندم را به کارم ارجحیت بدم ولی یک مقدار که زمان می گذره می بینم من وپدرش با هم که کار می کنیم خیلی راحتتر می تونیم زندگی کنیم ودست یافتن به آمال وآرزوهامون خیلی سریعتر میشه.اما اون چیزی که من را بااین مشغله درگیر می کنه حرفهای پرنیاست که گاهی با حسرت وبسیار مظلومانه به من هرزمانی که لباس بیرون می پوشم می گه مامان سرکار نرو .واین جمله پرنیا من رو خیلی وادار به فکر کردن می کنه که من باید چکار کنم .آیا دارم به دخترم ظلم می کنم یا .........آه...

نمی دونم بابت این کار روز قیامت باید پاسخ چه بدهم ؟شاید این یک بهانه کودکانه باشه که بعد از یک مدتی فراموش بشه اما آیا اثر بدی ممکنه تو آینده دخترم داشته باشه ؟؟؟؟؟

به هر حال این که همه  آدمها یک بار می تونند نو این دنیا زندگی کنند وکاش می شد بهترین تصمیم رو می گرفتند که تو آینده نخواهند افسوس گذشته رو بخورند .

ببخشید فکر می کنم خیلی حرف زدم بهتر ه که موضوع رو همین جا ببندم .

ولی با همه این تفاسیر می خوام بگم که تحت هر شرایطی قلبا برای من راحتی همسرم ودخترم اولویت دارند ودر هنگام ضرورت با وجود تمامی علاقه ای که به کارم دارم ناچارم ...............

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان سانای
26 آذر 90 8:37
سلام من امروز از طریق جشنواره نی نی وبلاگ با شما آشنا شدم دخترتون ماشالله خیلی نازه تا اینجا همه پست ها را خوندم وعکسهای جذاب وجالب پرنیا جون را دیدم . خواستم بعد از دیدن همه وبلاگ نظرم را بنویسم ولی این پست منو مجبور کرد همین جا با تو همدردی کنم این مشکل همه مامانهای شاغل هست دخترمن وقتی خونه ام به قدری خوشحال می شود که من عذاب وجدان می گیرم که چرا نمی توانم وقت بیشتری براش بزارم زندگی ما هم اینطوره دیگه کاریش نمی شه کرد دختر های خوبمون حتما ما را خواهند بخشید چون همه تلاش ما به خاطر وجود نازنین اوناست . عزیزم به وب دختر من هم سر بزن خوشحال میشم باهم تبادل لینک کنیم .