پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره

عروسکهای نازم پرنیا و پانیا

نظرات (4)

nice.design
22 دی 92 20:48
سلام من آپلود وبلاگمو چک کردم، شد یک بار دیگه امتحان کنید احتمالا سرورها مشکل پیدا کرده بودن اولین آدرس رو برام بذارید ممنونم خانومی من سعی می کنم از طریق ایمیل عکس ارسال کنم ملی حتما بهتون اطلاع می دم
nice.design
22 دی 92 20:49
توی قسمت لینکام هم لینک اپلود عکس بلاگفا هست از اونم می تونید استفاده کنید
مامان کوثری
25 دی 92 14:11
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی http://tempari.blogfa.com حتما از طرح ها و نمونه کارهای ما دیدن کنید
nice.design
26 دی 92 18:52
سلام ایمیلتونو دریافت کردم به زودی منتظر طراحی عکس دختر گلتون باشید سلام پس منتظر خبرتون هستم