پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

عروسکهای نازم پرنیا و پانیا

خواب فرشته ها

1392/6/20 23:46
نویسنده : مامان سولماز
524 بازدید
اشتراک گذاری

همین روزها ممکنه که به دنبال ضربه مغزی ناخواسته دنبال منو تو بیمارستانها بگیرید باور نمی کنید ببینید حتی پانیا خانوم هم روال خواهرشو دنبال مکنه خدا کاش واقعا یک خونه دو خواب بخریم تا دخترای نازم رو تخت خودشون بخوابند. من وپدرشون هم بتونیم یک شب بدون ترس از اینکه یک ضربه ناگهانی تو سرمون فرود بیاد بخوابیم نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان مهرنگار
21 شهریور 92 0:22
اخه اینا چرا این جورین.دختر منم یه مدت بود بد خئاب شده بود. مامانی چه پرنیای نازی داری .به ما هم سر بزنید خوشحال میشم باهم بیشتر اشنا بشیم وتبادل لینک کنیم.
Mamani ye Zahra
21 شهریور 92 2:07
Vaaaay che jaleb khab e fereshteha , mamani che keifi mikone az tamasheye khab e in do ta fereshteh
مامان یکتا
21 شهریور 92 11:40
سلام عزیزم مردم از خنده این عکس را دیدیم باور کن مثل یکتا و تینا می خوابند من هم بین این دو تا گیر کردم این قسمتش هم خوب اومدی کاش ما هم یک دو خوابه می خریدیم و راحت راحت می شیدم
عمه نرگس
8 مهر 92 17:21
ای جونم جیگرای عمه چه میکنن .. بلاخره نتمون وصل شد ..
مامانه امیرطاها وامیر رضا و امیر مهدی
21 دی 92 20:27
محشرن راستی چرا بچه های همتون دخترن ؟؟؟؟؟؟؟خخخخخخخخخخ من عاشق بچه های دخترهستم اما4تا پسر دارم هههههه قسمت نشد دختر داربشم