پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

عروسکهای نازم پرنیا و پانیا

ماهیگیری پدر داودی

1392/6/2 15:02
نویسنده : مامان سولماز
324 بازدید
اشتراک گذاری

روزی از روزها پدر داودی برای اینکه به مادری نشون بده که از بقیه داماهاش با استعدادتره تصمیم می گیره بهطالقان ببا دوستاش بره وماهی بگیره ومتاسفانه طی گزارشات مردمی ناگهان با برخورد مسئولین منطقه مواجهه شد وناچار شدند که تمام ماهی ها رو بغیر از تعدادی محدود داخل آب بی اندازندولی باز هم برای اولین با جای تقدیر  وای ولا داشت نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مانی محیا
5 شهریور 92 8:32
چرا باور میکنی خواهر. من داداشم از بچکی ادای ماهیگیرش میشه و هر هفته میره. الان بچش ده سالشه. یه بار بهونه باباداوودی رو میاورد. یه بار میگفت دلم سوخت و .... چندتایی هم که میاورد فهمیدیم خریده. من مطمئنم بابا داوودی اینا رو خریده.. یعنی الان من شر بپا کردم؟؟؟ آخ جون
فاطمه.ع
15 شهریور 92 14:39
اووووووووووووووووف!ایول
مارال فرفری
19 شهریور 92 19:34
خیلی عکساتون قشنگ بود اخی پانیا جون چقدر بزرگ شده.الهی راستی ممنون میشم به مارالرای بدی تو مجله سیب سبز شرکت کرده کد 108 رو به 300023052 بفرستی .