پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 16 روز سن داره

عروسکهای نازم پرنیا و پانیا

نظرات (8)

مامان یکتا
29 مرداد 92 17:10
قرون دستان کوچولت برم خاله جانننننننننننن
یگانه جان
29 مرداد 92 17:10
سلام دوست عزیز پیش من هم بیا که خیلی بهت احتیاج دارم
خواب گو
30 مرداد 92 1:07
سلام دوست من وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.
مانی محیا
30 مرداد 92 8:40
سلام عزیزم. راستش من شماره هام که گم شد شمارتو ندارم. لطفا برام تلگراف کن..دوستم یکماه قبل تو رفت مرخصی زایمان. دیگه 6 ماهش پرشده. پی گیر کارهاست. دانشگاه میگه 9 ماه قطعیه و نیا اما بیمه بودجه نداره و میگه همون 6 ماهه فعلا. اگه برات پولش مهم نیست بمون خونه. از جهت دانشگاه ایرادی نیست اما این دوستم میگه 3 ماه هم مهمه.. میخواد ار استحقاقیهاش استفاده کنه.. این خبر مال دیروزه
یگانه جان
30 مرداد 92 9:16
عزیزم خصوصی داری
مامان یکتا
30 مرداد 92 9:18
سلام عزیزم خوفی دخترهای نازت چه طورند الهی فداشون بشه خاله راستی عزیزم یکی از دوستان من توی یک ارگان دیگه کار می کنه گفتند بره از دکتر 3 ماه مرخصیش را هم بگیره دوباره فرستادنش مرخصی می گفت فرزندت زیر 9 باشه بهت تعلق می گیره ولی به قول شما معلوم نیست کی راست می گه کی هم .... فکر کنم بچه های ما عروس بشوند ولی هنوز سازمان تامین اجتماعی زیر بار این لایحه نره
مامان یکتا
31 مرداد 92 8:52
خصوصی دارید فدات بشم
فاطمه.ع
15 شهریور 92 14:41
ایشاله همیشه کنار هم باشین و کانون خونوادتون گرم گرم.