پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره

عروسکهای نازم پرنیا و پانیا

مروری بر تعطیلات عید ..

1392/1/14 22:28
نویسنده : مامان سولماز
525 بازدید
اشتراک گذاری

این کادوی پانیاست برای خواهر بزرگش پرنیا خانوم برای روزی که از بیمارستان اومده بود .

اینم اولین عکس سال 92 از یک خوانواده ی 4 نفره .

عکس مادربزگ در کنار نوه ها ..

اینم مامان و دخترای نازش در کنار هم .

اینم عمه ی پانیا روز قربونی برای پانیا تو خونه ی مامان فاطمه .

اینم روز دوم پانیا خانوم .

اینم یه عکس تمام رخ از ببعی پانیا خانوم .

تصویری از رابطه ی دو خواهر .

تصویری از خوشحالی پرنیا جون .

به تصویر کشیدن محل خواب مامان مامان سولماز در منزل مادری توسط پرنیا ..

تصویری از 13 بدر در پشت بام خونه مامان فاطمه ( فقط سبزه داشتیم ).

پرنیا در حال تماشای نمایی از تهران ..

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مانی محیا
17 فروردین 92 8:52
سلام عزیزای من تولد نی نی مبارک ایشاله.. خیلی ذوق کردم عکستونو دیدم
محیا یعنی زندگی
19 فروردین 92 14:42
سلام تولد پانیا خانم مبارک قدمش مبارک باشه
مامان محمدرضا
20 فروردین 92 12:02
سلام سال نو مبارک قدم نورسیده مبارک براتون سعادت و خوشبختی آرزو میکنم. هزارتا بوس برای دوتا دخمل گلت
اتنا
21 فروردین 92 20:30
سلام یرنیا خزشگله من اتنام وبت عالیه جیگر به وبه منم سر بزن بووووووووووس
مامان صدف
24 فروردین 92 11:01
سلام سولماز جون. قدم نو رسیده مبارک. ماشالله هزار ماشالله پانیا جون هم مثل پرنیا جون خشگل و نازه. خدا برات نگهشون داره. خیلی خوشحال شدم عکساتونو دیدم. با آرزوی روزهای خوش و خرم در کنار هم. 4 تایی
کاکل زری یا نازپری
27 فروردین 92 19:04
ای جانممممممممم چه نازه چه اسم قشنگبی براش گذاشتین خدا هر جفتشونو صد سال برات نگه داره چه خوشحال شدم روی ماه شما رو هم دیدم