پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 11 روز سن داره

عروسکهای نازم پرنیا و پانیا

برای مامان زهرا جون دختر دوست داشتنی

1391/12/2 9:53
نویسنده : مامان سولماز
672 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی زهرا :

اول از هر چیز از لطفتون بابت خودم وپرنیا خانوم ممنونم .من چندین بار خواستم براتون نظر بذارم ولی متاسفانه کد امنیتی شما فعال نیست!!!!! اگه می شه یک کمی هم راجع به نحوه شرکت تو مسابقه برام بگید ممنون می شم راستی کفشهای زهرا جون هم خیلی قشنگه انشاله که مبارکش باشه ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان زهرا دختر دوست داشتنی
2 اسفند 91 10:21
سلام خانمی نمی دونم مشکل چیه؟ شما تنها کسی هستید که نمی تونید پیام بذارید ..اگه خواستید می تونید از مدیریت بپرسید آنها کمک می کنند در مورد مسابقه فقط باید دلیل ساخت وبلاگ پرنیا جون را بنویسید تو یک پست جدا و در آخر از سه تا از دوستای دیگه خودنون برای ادامه این چرخه دعوت کنید... اگه دوباره به وبلاگ ما مراجعه کنید تو پست 63 من دلیل ساخت وبلاگ دخترم را نوشتم و بعد از سه تا از دوستام دعوت کردم.
جشنواره تولید صداهای صوتی
15 اسفند 91 15:44
دوست بزرگوار سولماز عزیز برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم . از شما بزرگوار رسما دعوت به عمل می آید تا در اجرای این جشنواره ، درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و با اطلاع رسانی یا هرگونه اقدامی که خود صلاح می دانید، یاری مان نمائید.
lمامان زهرا دختر دوست داشتنی
24 اسفند 91 13:58
دوست گلم این آخرین باری که تو سال 91 مهمون خونه ات میشم سال نو پیشاپیش مبارک .بهترین سال را برات آرزو مندم . دعا برای ظهور آقا امام زمان (عج) در موقع تحویل سال یادتون نره. با پست های آخر 70 تا 73 سال 91 بروزیم.
مامان فری
27 اسفند 91 10:59
سلام مامانی روزت مبارک
مامان فری
29 اسفند 91 23:12
سلام مامانی مهربون ، اومدن دومین فرشته تون رو تبریک میگم ، انشالله به سلامتی، اینم برای پرنیا جون و پانیا جون