پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

عروسکهای نازم پرنیا و پانیا

محرم وبچه ها

1391/10/4 23:21
نویسنده : مامان سولماز
328 بازدید
اشتراک گذاری

روزجمعه ظهر بعد از اینکه داودی وشوهر خواهرمو راهی مسافرت شمال کردیم با میهمانانمان یعنی ساناز وبردیا وبرسین آماده شدیم تا تعطیلات را به منزل مادری بریم و مادر ودخترها به همراه نوه ها با هم خوش باشیم در جریان این امر با اتفاقات  وخاطرات زیادی دست وپنجه نرم کردیم که بد نیست براتون  بعض از اونهارو تعریف کنم :

اول از همه اینکه توراه رسیدن به منزل پدر جون در حالی که پشت چراغ ایستاده بودیم یک ماشین دیگه به مازد که راننده سریع از ماشین پیاده شد گفت شرمنده ،ببخشید هیچ جای نگرانی نیست ومن الان کوپن بیمه ام رو به شما می دهم و.......

یک شب تو رختخواب بودیم پرنیا ازم سوال کرد مامان ،مادربزرگ کجاست ؟گفتم مامانی رفته پیش خدا درجوابم پرسید مامان کی برمی گرده گفتم هیچ وقت...و ما همه در نهایت می ریم پیش خدا چون اون مارو آفریده ودوست داره همه بریم پیش اون،دخترم یک چند لحظه فکر کرد وبا ناراحتی گفت مامان من دلم نمی خواد بری پیش خدا من تنها بمونم،مامانی دوستت دارم وبا تمام وجود وقدرتش منو بغل کرد ومن احساس کردم چقدر تو بیان مطلب مرگ زیاده روی کردمناراحت

بردیا دخترم رو بعد از یک دعوای بچه گانه زد وبعد مادرش ازش خواست که پرنیا رو ببوسه وازش معذرت بخواد بریا هم به سمت پرنیا رفت ومحکم دستهاشو گرفت و به زور می خواست اونو ببوسه واز دلش در بیاره که دخترم از این کار امتناع کرد وعلت رو از اون جویا شدیم گفت :آخه کارش خیلی اشتباه بوده مژه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان زهرا دختر دوست داشتنی
6 آذر 91 15:26
1. خدا را شکر تصادف بدی نکردید ..حتما صدقه می دادید 2. امیدوارم دور هم بهتون خوش بگذره 3. پرنیا دختر عاقلی است ..باید به نحوی به بردیا نشون می داد که کارش اشتباه بوده 4. عکس ها زیبا بودند مثل همیشه
مامان طاها
7 آذر 91 11:42
_░▒███████ ░██▓▒░░▒▓██ ██▓▒░__░▒▓██___██████ ██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██ ██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██ ██▓▒░_______________░▒▓██ _██▓▒░______________░▒▓██ __██▓▒░____________░▒▓██ ___██▓▒░__________░▒▓██ ____██▓▒░________░▒▓██ _____██▓▒░_____░▒▓██ ______██▓▒░__░▒▓██ _______█▓▒░░▒▓██ _________░▒▓██ _______░▒▓██ _____░▒▓██
عزیزم خیلی وبلاگ زیبایی داری از خوندن مطالبش و دیدن عکس های خیلی خیلی قشنگتون لذت بردم این نینی ناز رو هم خدا براتون نگهش داره
عمه نرگس
7 آذر 91 12:49
عزیزمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی ..
maman taha
7 آذر 91 14:24
salam ba eftekhar besyar link shodi az ashnaee bahaton khili khoshhalam parnia jonam
sanaz
13 آذر 91 15:42