پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 24 روز سن داره

عروسکهای نازم پرنیا و پانیا

کمک کمک کمک کنید به یک مادر

1391/8/21 11:10
نویسنده : مامان سولماز
517 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزان من الان نیمی از بارداری دختر دومم را سپری کردم بدون اینکه تونسته باشم اسمی با کمک پدرش انتخاب کرده باشم واین موضوع منو ناراحت می کنه چرا که سر پرنیای مامان از ابتدای بارداری او را به یک نام دختر ویک نام پسر صدا می زدیم تا اینکه جنسیت او مشخص شد ولی  ترجیحا بدمون نمی آد که اسم دومی هم با پ شروع بشه ولی از اسمهای دیگه ای هم که قشنگ باشند استقبال می کنیم

راستی اگه تمایل به کمک به من هستید لطفا معنی اسم انتخابیتان را هم در کنارش ذکر کنید پیشاپیش از همکاری شما عزیزان ممنونم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

مامان اتنا
21 آبان 91 13:38
سلام عزیزم بهت تبریک میگم .من از دوستان وبلاگ نرگس جون هستم .بهم گفتن این وبلاگ برادرزادشونه منم با اجازه از وبلاگتون دیدن کردم امیدوارم همیشه سایت بالای سر بچه هات باشه عزیزم.پریا هم قشنگه .راستی دخمله منم هم سن دختر گلته
یک دوست قدیمی
21 آبان 91 13:45
با تبریک و صدتبریک پرینا: به نازکی و لطافت پر
نظر یک کارشناس از گیاهان دارویی
22 آبان 91 8:14
عزیزم خودت ماشاله از همه با سلیقه تری. اما نظر منو میخوای اسم نی نی باید اولش پ و آخرش آ داشته باشه که این روزها کم نیست. اما از بینشون پانیذا از همه قشنگتره. والا فقط میدونم اسم مجری شیکه تی و ی پرشیا بود. معنی دقیقشو از مامان پانیذ بپرس همونه
یه مامان
22 آبان 91 9:32
تلفظ پرینا با پرنیا خیلی نزدیکه. قاطی میشه
م
24 آبان 91 10:02
پرندیس
عمه ي آتنا
24 آبان 91 11:09
پريناز
مامان زهرا
24 آبان 91 13:24
سلام خانمی اولا تبریک به خاطر نی نی تو راهی ..یکدفعه سورپرایز شدم اسم پیشنهادی : پریسا : مثل ماه ... مثل دختر اولت پرنیا دوست گلم با سه تا پست 40-41-42 بروزیم خوشحال میشیم سر بزنید
عمه نرگس
25 آبان 91 1:22
آدرینا : زیبارو آندیا : از همسران محبوب پادشاه بزرگ ایرانی آنیتا : آراستگی ، مهربانی ، خوشرویی پریماه : زیباروی مانند ماه تانیا دیانا : نیکی رسان ، الهه ی ماه روشا : شاداب کیاناز : بزرگ زاده ، موجب افتخار پادشاهان و بزرگان ، افتخار کیانا : طبیعت ، جوهر کمند : گیسو نیروانا ویانا : فرزانگی ، دانایی
مامان یکتا
25 آبان 91 8:13
سلام عزیزم تبریک من را هم پذیرا باش خدا کنه به سلامتی به دنیا بیایه پرناز هم قشنگه
مامان صدف
28 آبان 91 14:15
عمه جون کتاب اسم جلوته؟ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ من یه خواهرزاده دارم اسمش ماهکه. حیلی هم اسم ماهک رو دوست دارم. البته هیچ سنخیتی با پرنیا نداره ولی اسم زیباییه ماهک من هبهء نور. ماه من یاس بلور
amindx
29 آبان 91 0:43
سلام خاله راستش منو دوس دخترم توافق كرديم اسم دخترمونو بذاريم نوازش... قشنگ نيس؟ گفتم شايد به نظر شما هم قشنگ بياد....
هانی
29 آبان 91 18:22
فرنیا هم قشنگهااااا
مامان فری
2 آذر 91 17:42
سلام سولماز جون ، اولا تبریک تبریک تبریک ، دوما اگه نظر منو بخوای پریا قشنگه پرنیا جونم از طرف من ببوس
مامان آیلین
14 آذر 91 12:14
سلام دوست خوبم. دخترم توی مسابقه عکس روی مجله شهرزاد شرکت کرده . لطفا کد 193 رو به شماره 20009592 پیامک کنید. از لطفتون ممنونم.
مانی محیا
3 بهمن 91 10:30
پانیسا هم قشنگه بمعنی به زیبایی آب روش فک کن..