پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

عروسکهای نازم پرنیا و پانیا

نظرات (6)

عمه نرگس
25 شهریور 91 0:14
همش فیلمشو که شماره هارو میگه نگاه میکنم و ضعــــــــــــــــف میکنم براش ..
فاطمه.ع
26 شهریور 91 15:23
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
27 شهریور 91 12:56
دوستای گلم سلام خوبید ؟ دلم برای همه شما تنگ شده .. کلی حرف دارم که نمی دونم از کجا شروع کنم 1. از همه دوستای خوبم که قول داده بودم اونها را توی ایران ببینم و موفق نشدم عذر خواهی میکنم واقعا نمی شد ... مسافرت ما در ایران با 22 نفر دیگه بود و کل مسافرت هم از این شهر به اون شهر می رفتیم و خلاصه برنامه ریزی نمی شد کرد 2. وبلاگ قبلی دخترم مشکلاتی داره و من مجبور شدم یک وبلاگ جدید به ادرس http://tiam2012.niniweblog.com/ بسازم ...خوشحال می شم وبلاگ های قبلی را از لینک هاتون پاک کنید و لینک جدید را ثبت کنید البته اگه دوست داشته باشید ... حتما چک می کنم تا ببینم که انجام دادید یا نه ؟؟؟؟؟ 3. سعی می کنم به ترتیب به همه دوستام هم سر بزنم و مطالبی را که نخوانده ام را مطالعه کنم ... همه شما برام عزیزید و دوست تون دارم زیاد زیاد .... گل پسر ها و گل دختر هاتون را ببوسید
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
27 شهریور 91 15:16
سلام خوبید توی مدت مسافرت ما سه تا پست جدید داشتید عکس ها مثل همیشه جالب و قشنگ بودند سبک شما در وبلاگ نویسی جالبه .. فقط عکس ... آیا پرنیا در آینده با دیدن عکس ها بدون هیچ یادداشتی آنها را به خاطر می یاره ؟؟؟ بهر حال موفق باشید
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
27 شهریور 91 15:17
راستی به وبلاگ جدید دخترم سر بزنید و وبلاگ جدید را لینک کنید
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
28 شهریور 91 16:19
سلام خانمی لینک وبلاگ دخترم در لینک دوستان شما جواب نمی دهد ممنون می شم اگه دوباره لینکمون کنید