پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 19 روز سن داره

عروسکهای نازم پرنیا و پانیا

استخر

1391/4/19 13:09
نویسنده : مامان سولماز
584 بازدید
اشتراک گذاری

سلام :دوستان عزیز اینم پرنیاست که از استخر اومده با دوستاش بیرون و آماده رفتن به خونه مامان فاطمه اش.راستی من و مامان محیا سعی کردیم عکس سه نفری از بچه ها (روژن .پرنیا و محیا )بگیریم ولی موفق نشدیم .تازه این عکسهارو هم از وبلاگ مامان محیا برداشتم نیشخندراستی قضیه ما شده بود همسایه ها یاری کنید تاما.....آخما تصمیم داشتیم بریم استخر اما یک سری اقلام لازمی همراهمون نبود مثلا دوتامون کلاه نداشیم از مامان روژین جون سشوار وکلاه قبل وبعد حمام گرفتیم وخلاصه اگه مامان محیا و روژین نبودند فکر کنم باید انصراف می دادیم.

حالا بریم سر اتفاقی که تو استخر افتاد :

بعد یکم بازی تو آب پرنیارو بردم دستشویی که ناگهان شنیدم که تعدادی دارن فریاد می زنندخانم پرستار،خانم پرستار ودرب دستشویی را اگه زود تر باز نمی کردیم ،قهقههاوهمی شکوندند.سریع درب رو باز کردم وبا حالتی آکنده از تعجب ونگرانی سوال کردم آتفاقی افتاده !!!!!!!استرسکه همه جواب دادن یک خانمی بینی اش خون اومده و.........سریع به محل حادثه رفتم درخواست یخ کردم دیدک که قبلا آورده بودند یکمی اقدامات اولیه رو انجام دادم  وبه مریض از علائم هشدار دهنده گوش زد کردموبعد کمی کمک تواماده شدن بیمارو راهی بیمارستان کردیم امروز  هم سعی کردم اطلاعاتی  سلامتی بیمار بدست بیارم که هنوز موفق نشدم نگران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان بهی
14 تیر 91 12:08
عزیز دلممممممممممم چه خوشگل شده از طرف من ببوسیدش پرنیا جونو
مامان زهرا
14 تیر 91 16:26
سلام سولماز جون خسته نباشید اول مرسی بابت اینکه قلم رنجه فرمودید و چند خطی نوشتید مثل همیشه عکس ها جالب بود( حتی اگه از نوع سرقتی باشه) حسن انتخاب مهمه توی هوای گرم استخر واقعا می چسبه دخترم اینجا هفتگی از نوی دریایی اش را استفاده میکنه
عمه نرگس
14 تیر 91 17:11
الهی قربونت برم عزیز دلمممممممممم .. ولی مامان فاطمه که نیستتتتتتتتتت !!!
عمه نرگس
14 تیر 91 23:49
الهی فدات بشه عمه که انقده ماهی .. مبارکههههههههههههههه عزیزم تو مسابقه ی نی نی خانه دار ششم شدی .. هورااااااااااااااااا ..
مامان زهرا
16 تیر 91 11:44
پرنیا جون برنده شدنت توی مسابقه نی نی خانه دار را تبریک میگم
عمه نرگس
17 تیر 91 9:06
قدم نو رسیده مبااااااااااااااارک .. خیلی دوست دارم بدونم پرنیا چه عکس العملی نشون داد وقتی برسین رو دید .. وااااااااااای بردیا چی کار میکرد ؟ هلینا که ماشالله عاقله ..
ني ني شكلك
19 تیر 91 9:16
عزيزم ني ني شكلك براي شما هداياي ناقابلي دارد منتظرت هستم
sanaz
19 تیر 91 14:58
salam chetor mitonam aks bardiaro barat befrstam


باید ایمیل کنی یا وارد سیستم من تو نی نی وبلاگ بشی
مامان کسرا
24 تیر 91 10:23
عزیزم پرنیا جون برنده شدنت مبارک
به وبلاگ کسرا یعنی شاه خوب هم سر بزنید
خوشحالمون میکنید


سلام:
عزیزم آدرستون رو فراموش کردید بگذارید
مامانی شادی
24 تیر 91 16:04
عزیزم به ما هم سر بزن...با اجازه لینکت کرد