پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 17 روز سن داره

عروسکهای نازم پرنیا و پانیا

دختر نازم

1390/11/24 11:39
نویسنده : مامان سولماز
459 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان عزیز:

از دیشب تا صبح دخترم سرفه کرد ونتونست بخوابه طوری که امروز  صداش خروسک شده و ما مجبور شدیم امروز سر کار نریم تا من بتونم براش یکم غذاهای آب پز درست کنم.

خلاصه حس مادرانه ام هم که گل کرده بود وانواع سوپها جدید که تا حالا کسی درست نکرده بود  وشاید هم نخورده بود،درست کردم امیدوارم که بخوره چشمک

راستی یکمی هم عدسی درست کردم خداروشکر ه تونست اونو بخوره و.............دختر نازم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان محیا
24 بهمن 90 12:02
ماشاله به عمه نرگس آشپز..پس کجاست الان؟؟؟ آخه قربون صدقه خشک و خالی چه فایده نرگسی...
عمه نرگس
24 بهمن 90 23:41
عمه فداش..سولمازجون شما پرنیارو بیار پیش من .. من دربست در خدمت پرنیام..
مامان صدف
25 بهمن 90 9:22
گاو و الاغ و اردک ، کبریت و گاز و فندک ، جوجه و مرغ و لک لک ، ولنتاینت مبارک
مامان حنا
25 بهمن 90 18:11
عزززززززززززییییییزززززززززززممممممم
ایشالله که حالش زودی خوب میشه مواظبش باشید
چه مامان خوبی داره پرنیای عزیزم واقعا آفرین به همچین مامانی
از طرف من پرنیا جونو ببوس[






مرسی حتما