پرنیاپرنیا، تا این لحظه: 14 سال و 11 ماه و 18 روز سن داره

عروسکهای نازم پرنیا و پانیا

به زودی در این مکان عکس جدید قرار داده می شود

1390/10/14 10:01
نویسنده : مامان سولماز
702 بازدید
اشتراک گذاری

تقدیم به مادر شوهرم

عزیزان سلام :

١هفته ای است که دخترم سرما خورده وخونه نشین شده ومن ناچارم بذارم خونه مادر شوهرم ،که واقعا خدا مادر شوهرم رو حفظ کنه که خیلی وقتها منو شرمنده خودش می کنه و قبول زحمت نگهداری پرنیارو به گردن می گیره  وباعث می شه که کلی بار مشکلات از رو دوشم برداشته بشه به نظر شما حیف نیست که آدم فکر بچه دوم با این شرایط نباشه ؟؟خیال باطلخیال باطلقهقههنیشخند

ولی واقعا شرمنده ام الان حدود اهفته ای از میهمانی ما در منزل مادر شوهرم می گذرد خیلی دلم می خواد که یک کاری کنم که از خجالتش در بیام بنظرتونبه قول پرنیا حالا من باید چی کا کنم ؟؟؟؟متفکرهیپنوتیزم

خوشحال می شم برام در این رابطه نظر بذارید واز این بابت پیشاپیش از تون ممنونم قلببای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان محیا
14 دی 90 9:28
عزیزم کجایی دلمون تنگ شده پری گلی چطوره؟ نکنه مریض شده


سلام حدست درسته .توخوبی از توهم خبری نیست (تلفن)
کاکل زری یا ناز پری
16 دی 90 10:41
اولا" که عکس این گلی که گذاشتی خیلی قشنگه به ادم انرژی مثبت میده بعدشمممممم امان از دست این سرماخوردگی که همه رو گرفتار کردههههههه ای بابا ویروس های بد جنس زود باشین دور شینن
مامان محیا
17 دی 90 10:04
محیا هم مریضه..بنظرم دومیشو بیاری خیلی دلشونو شاد میکنی... نکنه یه خبرهایی هست؟؟؟ خوشحالم یه چیز برنده شدی ما که زور الکی زدیم..
مامان محیا
17 دی 90 10:04
محیا هم مریضه..بنظرم دومیشو بیاری خیلی دلشونو شاد میکنی... نکنه یه خبرهایی هست؟؟؟ خوشحالم یه چیز برنده شدی ما که زور الکی زدیم..
negin
17 دی 90 10:10
سلام تبريك ميگم برنده یک هفته ویترین نی نی وبلاگ رو بهتون . قشنگترين آرزوي من زيباترين لبخند براي شماست . پاينده باشيد .
مامان صدف
26 دی 90 12:44
به نظر من یه گلدون گل زبون مادر شوهر بخر. براش کادو ببر. البته نوکشم با قیچی کوتاه کنی بهتره.


از راهنمایی خالصانه و ارادت مخلصانه شما به واژه مادر شوهر بسیار سپاسگزارم